mandag den 27. juni 2011

Etsy - I love you!

Dette er vel egentligt et indlæg til min kære moder, der lige skal hjælpes lidt til det udenlandske og det med nethandler... Ja, vi kan jo ikke alle være lige gode til alt, så det er jo fedt at man tør spørge om hjælp! Meeeeen, det er også en kærligheds erklæring til Etsy - mit shoppe-og-bruge-alle-mine-penge-og-al-den-tid-jeg-ikke-har mekka... Uden Etsy, så var jeg ikke kommet i gang med at lave smykker og uden Etsy så ville jeg måske, men også kun måske, komme til at kede mig lidt engang imellem....

Men kære mor - her er nogle links til de steder du bare MÅ se, og til I andre (hvis der er andre) så er dette links til steder jeg tror min mor kan/skal finde inspiration til ting hun skal lave til mig... plus nogle andre tilfældige sider...

Mariakonstantin - Hæklerier efter mit hoved....

Sukanart - Fede puder - me like, me want!!

Dizzystitchcrochet - Lækre karklude (12 stk. af dem, tak! Og gerne i Greengate farver MOR)

Bluejeanmama - Søde baby huer (Har ingen baby og det har min mor heller ikke, men vi har begge en svaghed for nååååååååårh-billeder)

Derudover så er der en 17-18 (tusind) andre sider du/I bare må se og kender I ikke Etsy, puha, så tag fri de næste par dage for så vil en hel ny verden åbne sig for jer... Bare under deres stof-afdeling, for den da, hvor kunne man bruge penge der!!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...