tirsdag den 28. juni 2011

Åååwra, hvor ville jeg gerne have...

30 ÅR!!!

Lige om straks, ja, der er jo ikke engang en måned, så runder jeg det der hjørne som alle siger gør ondt! Har det sådan lidt med det at blive ældre - alternativet til ikke at blive ældre, er jo heller ikke noget at ønske sig!

Jeg holder ikke nogen stor fest og forventer heller ikke at dagen bliver særlig indbringende, på gave området, men har da lavet mig en ønskeseddel - drømme må man vel altid - ikke!?


Skulle jeg nu slet ikke få noget af det på min ønskeseddel, så har jeg jo en fin liste over ting jeg kan gå videre med til manse og sige "jeg MÅ bare eje...." Og der er jo ikke noget i vejen for at købe "små" gaver til sig selv engang imellem, vel!?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...