torsdag den 30. juni 2011

Uhm.... Så er der raPaber tærte...

Nogen gange så overrasker jeg altså mig selv... Ja, det skal ikke lyde som blær, for jeg er bestemt ikke nogen ørn i et køkken, tværtimod... Det er faktisk en stående joke i min familie, at jeg kan og HAR fået Shake n' Bake til at mislykkes - i ved den der beholder med melblanding man bare skal putte vand i og ryste - jep, hvordan det kan gå galt kan jo godt undre, men det kan det når jeg er i et køkken... Men så engang i mellem, så sker der et eller andet magisk og så er der nogle ting der lykkes... Sørme så, om ikke jeg lige fik bakset en rabarber tærte sammen...!



Nøj, den smagte godt - med en stor skefuld creme fraiche til! Og den ser også godt ud, hvis jeg selv skal sige det - kom faktisk til at tænke på Andersine. Kan I huske den/de der tegnefilm, hvor hun har stået og bagt skønne skønne tærter, som hun sætter til afkøling i vinduet og som lokker lækkersultne banditter til!? Forstår pludselig godt banditterne.... 

1 kommentar:

mor sagde ...

Uhm den ser vel nok lækker ud, den må du godt bage engang til os.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...