tirsdag den 7. februar 2012

Giveaway - masking tape og neon dymo-tape...

NU skal der gang i den her giveaway... Ud over kager, smykker og Essie neglelakke så smider jeg også gerne masking tape og dymo-tape i puljen, hvis jeg kan få nogle flere til at deltage... Lige nu har jeg kun en tilmeldt, ikke at forklejne din tilmeldning "bare wunderbar" - er SÅ glad for at du har tilmeldt dig :-* meeen vil jo helst heller ikke bare forære dig præmien...

Mon jeg gør et eller andet forkert!? Hvordan får man folk til at tilmelde sig..!? Har okay antal besøgende på bloggen dagligt, kommentere hos andre og deltager også i andres giveaways... Hmm, måske min præmie bare er dødsyg (pinligt Charlotte, p-i-n-l-i-g-t!!)

Her billeder af hvad der kan ryge i puljen hvis 10 mere tilmelder sig min giveaway her:



De fede pølsefingre er IKKE en del af præmien...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...