fredag den 10. februar 2012

Ikke mere foto udfordring til mig...

Må desværre sige at jeg dropper foto udfordringen allerede 10 dage inde i februar. Jeg kan bare mærke at det irriterer mig, at skulle logge på hver dag og tvangs blogge. Der er så absolut ikke noget i vejen med ideen som søde Anne Sofie har fået og jeg elsker også at se hendes billeder, men er nået til den erkendelse, at jeg mister glæden ved at skulle skrive indlæg, når der er tale om en "bunden opgave"...

SÅ lærte jeg det om mig selv...

1 kommentar:

Anne Sofie sagde ...

Jeg kan skam udemærket forstå dig, men man må jo prøve før man kan lære noget nyt :)
Men jeg må også indrømme at jeg nok heller ikke kommer til at fuldføre udfordringen, savner bare at blogge "normalt" og det virker også som mere interessant læsning for mine læsere når det bare er det normale..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...