fredag den 10. februar 2012

Sidste pakke fra den anden side af jorden...

I januar bestilte jeg en del småting fra Etsy og nu er den sidste pakke ankommet... Har vist mange af tingene (tape, dymo, kager) frem her på bloggen og nu er turen kommet til den sidste pakke (øv!)

Har i dag modtaget de sødeste æsker med masking stickers - eller tape ark. Ligesom så meget andet, så ved jeg sgutte hvad jeg skal bruge dem til - måtte bare eje dem... ;-)


Er sikker på at de vil være lige så gode at bruge som almindelig masking tape - her er 4 x 27 ark - alle i forskellige designs og farver... De er købt lige her, hvis du skulle være interesseret...

2 kommentarer:

Kathrine Armstrong sagde ...

Hej Charlotte....

Sjovt nok købte jeg en af de fine æsker med små stykker masking tape for noget tid siden på ebay (noget dyere end hvad du har betalt) Jeg syntes at de er yderst brugbare :-)Jeg har senest lavet en lille flag ranke med tapen - God fornøjelse.

Mvh Kathrine

chathoms sagde ...

Hej Kathrine...

Ja, de er altså yderst anvendelige de små masking tape æsker... Indtil videre har jeg dog kun fået lavet en kalender, som er peppet op med disse stickers og det ser vildt godt ud...

Har også overvejet en flagranke for de er da for skønne...

God aften...

Charlotte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...