søndag den 5. februar 2012

Udfordring #4 og #5

Udfordring #4 - I garderoben

I min garderobe er der to "afdelinger". En med det tøj jeg bruger nu, som er i størrelse stor og en med tøj i mindre størrelser, som jeg forhåbentlig snart kan begynde at bruge. Jeg er nemlig i gang med at tabe mig. Indtil videre er det blevet til 8,5 kg, hvilket jeg er vildt glad for! Jeg har MANGE kilo at smide, så jeg er kun lige begyndt...! En af de fine hvornår-mon-jeg-får-den-på dele jeg har i mit skab er denne kjole, som jeg glæder mig til at få på. Det er ikke sikkert at den er vildt fin eller fornem, men den betyder bare meget for mig, da den har hængt længe i skabet og givet mig dårlig samvittighed og ENDELIG har jeg fået taget hul på mit vægttab!


Udfordring #5 - Hjerte

Et lille hjerte i sneen lige udenfor min hoveddør... Dette billede er et on-take, for havde hverken jakke eller sko på og det er koldt, skal jeg hilse og sige, når termometeret for længst har sagt farvel til plusgraderne...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...