tirsdag den 7. februar 2012

Udfordring #6 og #7

Udfordring #6 - Telefon

Min telefon er en gammel 3G S'er! Den fungerer trods det at den er blevet kastet meget med... Den indeholder masser af billeder, som jeg elsker at kigge igennem fra tid til anden og en røvfuld skjønne apps, som er mere eller mindre seriøse. Top 3 lige nu er facebook (selvfølgelig), Temple Run (dybt useriøst og trivielt men fed tidsfordriv) og DMI vejret ("Hmm, det er da koldt i dag, jeg tjekker lige dmi - JO sørendanseme, det er sgu koldt!!")



Udfordring #7 - Noget du hader at lave

JEG HADER AT LAVE MAD! Altså jeg kan egentlig godt lide det nogen gange, men det der hverdags aftensmad skal bare overståes og jeg har heldigvis en dejlig mand der tager tjansen 5 ud af 7 gange. Når vi har gæster så kan jeg godt lide at imponere med noget lækkert - kager, noget eksotisk eller ekstravagant men jeg får samtidig total præstationsangst og er den første til at kommentere fejl og mangler inden det nærmest er kommet på bordet...

Her bliver min hadeopgave illustreret af hvad jeg lige havde i nærheden...

1 kommentar:

Mor sagde ...

Hej Charlotte

Vi glæder os altid til at komme ned og besøge jer, ang det med at du siger at du er dårlig til at lave mad, det PASSER ikke for det er ALTID noget godt og spændende mad du laver. Mange knus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...