onsdag den 29. februar 2012

Vinder af min give away...

Først og fremmest - beklager mit fravær fra blogland, men har slet ikke haft energi til noget som helst og slet ikke til at skrive her, men nu er energien ved at være tilbage - jubii!!

Vinderen blev trukket på den gamle måde med alle lodder i en skål og så blande blande blande...


Og for at undgå beskyldninger om snyd, så fik manden lov til at være lykkens gud(inde)...



Stort tillykke...! Hvis du sender mig din adresse til chathoms@yahoo.dk så er pakken fluks på vej til dig!

I kan finde mum22boys her:

Tak til alle der deltog - det er bestemt ikke sidste gang jeg afholder en give away med den opbakning - tusind tusind tak!




1 kommentar:

Pia (mum22boys) sagde ...

Ej, hvor er jeg heldig!!! :o)

Men øv at energien har været på et minimum :o(.

Håber det går den rigtige vej igen og at det bliver ved med at gøre det.

Du får en mail fra mig om lidt ;o)

Kh. Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...