lørdag den 17. december 2011

Ikke victorias secret, meeen...

Da jeg som ung lærerstuderende boede i Nordirland i 3 måneder, så shoppede jeg meget i den engelske tøjkæde Evans. Dette firma forhandler tøj og undertøj i størrelser fra str. 14 (42) til str. 32 (60) så her kan alle med lidt ekstra på sidebenene være med... (de sælger faktisk også sko med ekstra fod vidde, til dem det kunne interessere!)

Nu skal det ikke være nogen hemmelighed, at jeg altså godt kan hamle op med Dolly P. når det kommer til brystparti, og modsat af hvad den hjemmelige undrtøjs branche åbentbart tror, så er jeg IKKE kun interesseret i mormor bh modellen i sort/hvid... Jeg vil sgu også gerne have lækre materialer og smarte farver/mønstre, så NU har jeg bestilt disse to sæt:



Udover disse, købte jeg også to basic bh'er i hvid og hudfarvet og alt i alt kom jeg af med ca. 600 kroner - det er dælme billigt!

Håber virkelig at der sidder nogen derude, der kan bruge denne side til noget... Og nu skal man ikke blive forskrækket over det der med engelske størrelser - google "size converter" og så kan man se hvad størrelserne svarer til... God shopping gæve plus medsøstre!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...