onsdag den 14. december 2011

Tøm køleskab - ren retro...

Da jeg var barn hadede jeg som pesten, hvis moderen min forslog (eller dikterede) "tøm køleskab" til aftensmad... Sådan en gang samsurium af de forgående dages retter var altså så absolut ikke min favorit og denne manglende hang til mad genbrug, er sikkert også årsagen til at det er så sjældent at jeg får brugt mine rester den dag i dag... MEN denne gang skulle det være... Vi fik hamburgerryg i går og vi kan så absolut ikke spise sådan en fætter selv, så den blev skåret i tern i dag, blandet med pasta, hvidløg, løg, chili, grøntsager og mælk og fløde i et fad, ost ovenpå og så i ovnen - og for dælan det var godt!



Kønt er det sgu ikke, men what the hell, det er mad og ikke en skønhedskonkurrence... (og så er der nye rester til lillemors madpakke i morgen - guffe guf!!)




1 kommentar:

mor sagde ...

Hvor ser det godt ud, jeg kan godt komme til middag. knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...