søndag den 4. december 2011

Istid...

... Selvom der er kommet en smule tøsne nogle steder, så er det nu ikke blevet istid i ordets almene betydning, men i min lille stue, har jeg fiflet med mini hamaperler (blev kun arrig på drilske perler en enkelt gang!!)...

Var på et lille julemarked sidste weekend, hvor jeg så små rød-gule filur is hænge som halskæde vedhæng og øreringe - men som jeg altid siger - hvorfor købe hvad man kan lave selv!?

Googlede "ispinde" og fandt frem til en Zapp is, som jeg faktisk aldrig har smagt, men som ser så E-nummer-lækker ud, så den måtte jeg også bare lave... OG min barndoms yndlings is - Blinklyset - smums, med den grønne chokolade - den skulle selvfølgelig også fortolkes i perler...


 I gang med de små is... For hulen hvor er de små de perler (især når man har arvet sin fars pølsefingre!!)


Så er de færdige... (og så var det så, at det gik op for mig, at dem får jeg sgu nok aldrig brugt til noget... hmm...)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...