lørdag den 2. juli 2011

Dagens ta-da liste...

Endelig fik jeg lavet lidt...

Først malede jeg et fuglehus lyseblå. Husene er fundet til 5 kroner i Rema1000 - vildt billigt!! De havde kun lyserøde hjemme, men der findes ikke det problem lidt maling ikke kan klare!



Så fandt jeg saks, papir og lim frem og lavede nyt velkomst skilt til døren... Blomsterne er små knapper fra Søstrerne Grene og de flotte "bånd" er i virkeligheden klippeark (altså papir) fra Panduro...




Sidst men ikke mindst, så fik jeg lavet, ikke en, men to runde puder... 



Der kommer ikke nogen DIY på puderne, for de er lavet præcis efter denne model, bare i lidt en anden skala... I stedet for en Greengate kop til at tegne op efter, så har jeg brugt et stort stål fad.... Der er brugt monteringspuder fra Jysk til billige penge, så skønne nye puder for ganske få kroner - lige min stil!

Knappen på den blå pude, er en beklædt knap, som næsten bliver helt usynlig på dette billede, men som ser vildt godt ud i virkeligheden - hvis jeg selv skal sige det...






1 kommentar:

mor sagde ...

Et rigtig flot dør velkomst. Du kan bare det........ Puder i dejlige farver.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...