lørdag den 2. juli 2011

Kreative lørdag...

... Ikke et ord om egen opførsel i går til abefesten med kollegaerne!! Det var hyggeligt og jeg erindrer ikke noget om nogen, der dansede underligt eller nogen der sang lidt for højlydt!

I dag vil jeg have syet en masse stofblomster, som Susi har "lært mig" lige her - det hele er klar - skal bare i gang med symaskinen...


Jeg kunne også vældig godt tænke mig at få lavet en ny "velkomst" til hoveddøren og så har jeg et fuglehus, som skal males lyseblåt...

Skal have lavet manilla mærker til den helt store guldmedalje, syet en rund pude til stuen + beklæde en knap, som jeg aldrig har prøvet før.

Skal have kigget på opskrifter til min fødselsdag - hvilke kager skal jeg lave, hvad skal vi have med på vores picnic, hvad skal evt. hentes syd for grænsen ;-)

Har bestillinger på nogle øreringe jeg skal have lavet, der skal ryddes lidt op i bunkerne, jeg vil spise god mad med manden, chille foran kassen, nyde at ligge på langs og glæde mig over, at jeg har et gen, der gør at jeg ikke får tømmermænd, så ovenstående faktisk kan blive lavet, trods det, at det er dagen derpå...!

God lørdag folks!

1 kommentar:

mor sagde ...

Glæder mig til at se din rundepude.... måske der kommer et DIY på den ?. Mange Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...