onsdag den 20. juli 2011

Et hygge projekt...

Jeg har denne lille niece på snart 3 år, som er mit et og alt... Hun har bare en helt speciel plads i mit hjerte. Fra jeg holdt hende i mine arme da hun var 5 timer gammel har jeg villet gøre alt for den lille tøs! Jeg er gudmor til hende og snakker tit med hende via skype og vi tilbringer jul og ferier sammen (altså også sammen med hendes søde mor og far :-)). Desværre bor hun heeeelt der over på Djævleøen, så jeg ser hende ikke så tit som jeg gerne vil, så vil gerne forkæle hende lidt når jeg nu ser hende.

Sååååe, har købt et lille bitte bamse/dukkehus, som skal pyntes og dimses så der ikke er et prinsesseøje tørt! I får lige et kedeligt før billede og så håber jeg at jeg kan gå amok i dims, lim, papir, finurligheder og maling her i weekenden... (Måske ikke dårligt at jeg i dag har set Shanes udstilling i Den gamle By OG har tonsvis af billeder derfra...)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...