lørdag den 9. juli 2011

Hjemme igen fra tyskerland...

Så er vi hjemme igen fra vores lille svip-handle-hygge-tur syd for grænsen. Jeg undgik at blive sat fast for menneskesmugling, trods det at manden ikke havde pas med... De 30 ekstra toldere, der sådan har været snakket om, så vi ikke skyggen af (det regnede selvfølgelig også :-))

Vi tog til Flensborg og gik en tur i gågaden - k-e-d-e-l-i-g-t... Ja, sorry, men det var de samme kedelige ølbarer, dødsyge souvenier butikker og de samme main-stream tøjbutikker som man finder über alles!! Ikke nogen spændende butikker med indretnings halløj ud over det sædvanlige og der var ikke nogle vintage-fund i miles omkreds...

Men vi gik i Tiger... Jep! Vi tog til Tyskland for at gå i Tiger... Sådan! Her er hvad jeg fandt i Tiger og et par andre steder (flasher ikke bjerget af slik og kager):


- Nåle til min stadig større samling... Ved ikke hvad det er jeg har med nåle, men synes altid jeg mangler liiiige den med det rigtige øje...
- To ruller rød/hvid snor - som kan bruges til alt og jeg har næsten brugt det sidste...
- En lille notesblok
- En lyserød plastic indkøbstaske - den er for nuser!
- Et stk. mobil-holde svupper... Så behøver man ikke holde ved mobilen mere - sikke muligheder!!
- Sidst købte jeg også en lille toiletpund i lyseblå med hvide prikker formet som en underbuks - nice...

I en elektronik forretning, som manden bare måtte ind og kigge i, fandt jeg den gule and... Det er en cute lille vandtæt radio. Så den for et stykke tid siden på en blog og synes den var så tilpas grim og kikset, at jeg bare måtte eje den.

De ildfaste fade fandt jeg i Fleggaard (yihaaa) til 20 kroner stykket... Passer super godt til mit greengate... Er ikke sikker på de holder for evigt - men hallo, så fred være med det!

Købte også noget andet, men det kan jeg ikke flashe her... Det er nemlig nogle gaver til min niece og nevø og de, eller deres mødre, læser muligvis med her... Kan afslører at: det kan larme, er nuser, kræver nogle timers arbejde for mig, er pralende og vil helt sikkert vække glæde!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...