fredag den 8. juli 2011

Se mit nye kuk-ur...

Har fået TO pakker fra kinerser-land i dag... Begge var med nye smykkedele og nøj, hvor jeg glæder mig til at komme igang med at lave div. nye smykker... Det er så lækkert, at nettet er et uendeligt mekka af lækre ting og kigger man længe nok, så kan man finde ALT til den rette pris - og det er skisme da også fedt at få pakker fra hele verden!! ;-)

I en af pakkerne var denne lille ugle halskæde som jeg også havde bestilt...



Ikke nok med at uglen er super sød, så er den også mega-praktisk - for inde i mavsen gemmer den et lille ur...



Uret fandt jeg ved et tilfælde, da jeg ledte efter smykkedele til halskæder... Og prisen!? 31 danske kroner og 78 små øre.... Det er et fund til de penge hvis I spørger mig!!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...