onsdag den 6. juli 2011

Varme, Føs'da's forberedelse og stofblomster...

Synes godt nok det er lunt for tiden - drikker og drikke (vand forståes) men er bare som en sandstorm i munden konstant... Jeg er sikkert ikke den eneste der er ved at omkomme...

Har fået lavet en masse stofblomster til min kollega og en del til mig selv... Det værste er altså at de skal syes sammen i hånden efter fyldet er kommet i... Det tager SÅ lang tid! Men fik lavet 22 i går - her et lille udpluk...


Og så til det der med fødselsdagen... Nu er der jo kun en uge og en dag til jeg bliver 30 men jeg venter lidt med festen til min familie har ferie. Jeg har arrangeret picnic med div. små retter og hygge på himmelbjerget og kaffe og kage + party i privaten bagefter... Jeg er, som beskrevet før, slet slet ikke en ørn i et køkken, men jeg vil bare så gerne at alt bliver perfekt, når jeg skal servere mad for andre - lider lidt af præstations angst, når jeg skal have andre på spisning end manden...

Kunne godt tænke mig at lave popcakes og en rainbow cake, men ved skisme ikke om det kan lade sig gøre... Men det er da virkelig kagekunst på højeste plan - eller kager der matcher mit barnlige sind (no way at jeg er 30 indeni!!)
   
                       
                          Billed hugget her: http://www.thoughtfullysimple.com/back-to-school-treat-candy-apple-cake-pops/

           
             Billed hugget her: http://www.incrediblethings.com/art-design/rainbow-cake/

Før kagerne, skal vi dase i solen (håber håber håber!!) og nyde iskold cider og masser af skønne salater, tærter, skønne brød, sandwichs, frisk frugt og meget meget andet... Satser på noget i den her stil, krydret med noget greengate og dejlige mennesker...


1 kommentar:

mor sagde ...

UHM Hvor vi glæder os til at sætte tænderne i ALT det dejlige mad du har altid når vi kommer på besøg. Mange knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...