tirsdag den 19. juli 2011

New bling-bling...

Så har jeg gang i en ny omgang smykker... Har tilføjet ringe og hårnåle til mit repetoire... Halskæder er der egentlig også på vej, men dem arbejder jeg stadig på...

Hårnåle, som jeg tager 15 kr. for stykket... Alle disse er solgt, men laver dem i alverdens farver, så bare spørg!

Fingerringe. Den lilla, blågrønne og lyseblå er solgt... De koster 45 kroner stykket.

Det er så hyggeligt at lave de her smykker. Mine øreringe er strøget over "disken" siden dag et og har ikke længere styr på hvor mange par der er solgt, men vi snakker i hvert fald over 75 par! Fedt, at så mange gider bruge noget jeg laver...

Stadig mange øreringe på lager: to slags ugler og to forskellige blomster... 30 kroner pr. par og så er de nikkelfrie...


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...