fredag den 1. juli 2011

F-r-e-d-a-g...

Så blev det fredag. Elsker fredag! Selvom den står på arbejde, så er det bare sådan en dag, hvor man kan klare det hele, for man tænker hele tiden, "nåe jaja, men jeg har weekend lige om lidt...."

I aften skal jeg til sommerfest med kollegaerne... Det bliver hyggeligt! God mad, rigelig med Tempt, en vodka eller to, gode grin, underholdning i særklasse (vi skal have gang i Sing star) og total afslapning sammen med gæve mennesker, ja det bliver da ikke meget bedre....

I morgen, tja, alt efter hvordan håret har det, så kunne jeg sagtens forestille mig at dagen blev brugt på blogs og krea... Og ja, så skal jeg da også lige se 5 minutters Tour de Dope med manden....

God fredag til alle!

Hugs!

2 kommentarer:

mor sagde ...

Håber ikke at håret tager for meget skade iaften god weekend, Knus

Charlotte sagde ...

Håret holdt, tak! God fest og dejlige mennesker! I dag skal den bare stå på kreative ting og toooootaaaal aaaaaafslaaaapniiiing....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...