lørdag den 7. januar 2012

12 kvadratmeters hygge, tak!

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg virkelig holder af mit hjem og elsker at købe og lave ting til det, så det bliver så hyggeligt som jeg gerne vil have det. Især min stue er så meget mig og her kan jeg slappe totalt af, for her er trygt, varmt og en gennemgående rød (eller lyserød) tråd på hver af de 12 kvadratmeter, som min stue i virkeligheden kun er...

Det er godt nok lidt en brugt sætning, men billederne kan slet ikke vise hvor hyggeligt der faktisk er... Nå, men godt jeg selv synes her er hyggeligt... OG til dem der undrer sig over, at min mand kan holde alt det fimsede lyserøde ud - spurgte ham en dag om, hvordan han egentligt havde det med min indretning og farvevalget og han sagde, citat: "Jeg er ligeglad , jeg ved jo at det her hjemme betyder meget for dig og alt det lyserøde!? Mine nosser bliver sgu ikke mindre af at bo lyserødt!" Ja, sorry, men det sagde han altså!

Min store gamle slidte sofa, som bare er så dyb, at man kan læne sig tilbage og blive helt væk i alle puderne... (den sorte ledning skæmmer lidt, men den er der kun fordi min blærbar er sat til)...

Mit vindue med de lysende papirsposer - synes de er så skønne og enkle...

Lille bord med billeder af min farmor og farfar...

Og her er så et lille hængeparti. Manden skal have flyttet dvd/vhs ind i skabet og de sorte kasser der står bag papirs rullerne skal også væk... (og x-factor på fjerneren - wups!)

Papir, papir og papir... Skøn lænestol som jeg tit planter min r-ø-v i når jeg kommer træt hjem fra arbejde og bare lige skal koble af og læse blogs...

Mit sommerfuglebillede står ved siden af fjernsynet og over hænger to kugler jeg har lavet efter denne tutorial...

1 kommentar:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Charlotte.
Hvor bor du bare hyggeligt.
Får helt lyst til at flytte ind.

Dejligt jeg endelig kan kommentere.

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...