tirsdag den 10. januar 2012

Pinterest vaner...

Der er lidt langt imellem mine kreative indlæg, men jeg er inde i lidt dødvande, hvor jeg egentlig ikke rigtig har nogen ideer og de ideer jeg egentlig har, ja, de er bare ikke blevet til noget...

Når man mangler ideer, så er det jo godt at man har Pinterest. Her er virkelig mange gode påfund og det kribler i fingrerne for at føre ideerne ud i livet, eller gør det!? Når I finder DIY's og tutorials her og pinner dem, fører I så tingene ud i livet!? Jeg har endnu ikke pinnet så meget, men nogle af de ideer jeg har fundet her er afprøvet:



Udover disse har jeg også lavet fødselsdagstavlen, garn lampen, Howie-uglen og cupcake billedet fra min DIY Pinterest side, som jeg dog ikke har billeder af.

Alle mine DIY pins kan ses her...

Jeg vil gerne opfordre jer kære bloggere til at vise jeres egne super lækre kreationer op imod de fine ideer i har pinnet...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...