lørdag den 7. januar 2012

Skønne armbånd...

En af de mange goder ved at arbejde i en børnehave er, at se ungerne producere små ting. Det varmer mit hjerte, der er en sucker for kreativitet, at se de små poder hygge sig med perler, saks, papir, ler ol. Når man så tilmed er så heldig, at man får tildelt et skønt armbånd af en af de større piger, så bliver man da glad og varm indeni...!



Jeg har også kreeret et lille armbånd, dog ikke af fine perler men af læder. Det er blevet ultra fedt synes jeg og det var så nemt at lave! Det der tog længst tid, var at sy trykknappen i - så mon ikke de fleste kan være med her...



Det er måske svært at se, at det er et armbånd, men mine fede håndled skulle altså ikke med på billedet ;-) 

Har fundet ideen hos Clémence og vil da gerne slå et slag for denne side, der faktisk har mange DIY projekter at komme efter...! Tror jeg skal have lavet flere armbånd, så jeg har i forskellige farvet læder - og man kan jo selvfølgelig også lave dem i stof...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...