søndag den 15. januar 2012

Jeg drømmer om...

Denne weekend gik med tur til storebrors fødselsdag, dejligt gensyn med hele familien og en enkelt overnatning ude...

Elsker at være sammen med familien, men hold da op, hvor er weekenden kort, når man tager afsted lørdag morgen og først er hjemme igen søndag middag... Nu skal der blogges lidt og så vil jeg forsøge at være lidt kreativ - wish me luck!

Fik taget disse billeder på vej hjem i bilen - en flot ballon i den frostklare luft! Lige siden jeg så nissebanden på grønland for første gang som barn, har jeg altid ønsket mig at prøve sådan en tur... En dag gør jeg det og så håber jeg at vejret vil være lige så perfekt som det var i dag... (billederne er taget med 80 km i timen gennem en bilrude... :-) )




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...