torsdag den 5. januar 2012

Det bliver en stille weekend...

Manden har fået ny computer, så jeg forbereder mig på en meget stille weekend, hvor man nok ikke kommer til at se meget til ham... Gav manden et knus og sagde til ham "nå, jamen så ses vi jo nok først på mandag - dig ser jeg nok ikke noget til!" Så kiggede han på mig og fnøs og sagde så "Jojo, skal jo også have noget mad engang imellem...!" Godt så... Men fair nok, den computer er sgu velfortjent, for den gamle kunne næsten ikke mere... Jeg får bare SÅ meget tid til at blogge og være kreativ, så det er jo så absolut en win-win situation...

Og så lige en super nyhed - jeg skal være faster igen - min storebror og min svigerinde venter sig! Er moster til Emmaly og faster til Sebastian og nu skal lille Sebastian altså være storebror til august... Det bliver så spændende - stort tillykke!

Her nogle billeder fra julen af min nevø og niece:

Lækre Sebastian...

Søde Emmaly og hendes mor (min søster)...


Et fætter-kusine knus...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...