søndag den 15. januar 2012

Lys i lygten...

Pyha, så nåede jeg alligevel at være lidt kreativ i 11. time... Det ville da være sørgeligt, hvis der skulle gå en hel weekend uden at man fik lavet bare lidt kreativt...

Har lavet to vaser/lysestager i selv tørrende papirler. Havde en lille hæklet flacon (hedder de ikke det!?) som jeg rullede med ned i leret. Nu skal de bare tørre, så glæder jeg mig til at vurdere i morgen hvad jeg skal gøre ved dem - lak, ikke lak, males, ikke males!?



Har beklædt en ex bønnedåse med papir (menuen stod nemlig på chili con carne i aften) og ligeledes pyntet på to æsker med det papir jeg købte i Grønlykke i julen, men det viser jeg måske i morgen...

1 kommentar:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er de bare fine.
Glæder mig til at se hvad der mere skal gøres ved dem.


Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...