søndag den 8. januar 2012

Kæresteaften...

Efter en weekend, hvor manden og jeg har sat meget ved hver vores pc og jeg har tullet rundt og gjort rent og været kreativ, så har jeg besluttet at invitere manden ud i aften...

Først står den på tapas og asti - smums! Og derefter skal vi et smut i biffen og se Sherlock Holmes -Skyggespillet... Jeg glæder mig og selvom manden ikke ved hvad vi skal, så tror jeg også han glæder sig...

God søndag til alle!

Billede lånt her...


Sherlock Holmes 2 trailer...

2 kommentarer:

Kvinnse sagde ...

Takk for at du vil være med i give awayen min. Så fin stue du har!! Skulle gjerne hatt all det papiret ;o)

chathoms sagde ...

Selvfølgelig vil jeg være med i din give away - kunne da slet ikke lade være!

Er også vildt glad for alt mit papir og bruger det rigtig meget til meget forskelligt... Der er Rice, Rie Elise Larsen, tapet prøver fra inreda.com og maleributiken.se, papir fra Søstrene Grene og Tiger og mange mange andre...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...