lørdag den 28. januar 2012

Ternet tapet, ranunkler og en pink flodhest...

Selvom der lige nu ligger et fint lag sne udenfor mit vindue, så hygger jeg indendøre med fine fine lyserøde ranunkler. Jeg ved ikke hvad det er med disse afskårne blomster, som bare er så dragende, men kan ikke lade dem stå - de skriger på mig!

For et par dage siden fik jeg endnu en pakke. Denne gang var det en omgang tapet fra www.maleributiken.se , og det er vist tydeligt, hvilke farver mor her godt kan lide..!! Kan varmt anbefale denne svenske butik - de første par prøver er gratis (i bedste pusher stil) og de næste koster 29 kroner - men det er altså også prøver på bredden x 1 meter!!

Flodhesten er et stort viskelæder fra Tiger, som jeg bare måtte have med hjem, for den er da så fin og så er jeg fri for at sprøjtemale et forsvarsløst Schleich dyr, som ellers var i mine tanker!!

Here goes:





Har altså kun en flodhest, selvom den går igen på tre af billederne... :-)

1 kommentar:

mor sagde ...

Hej Ct

Rigtig flotte blomster, glæder mig til at se hvad du NU skal lave....

Mange knus og god weekend.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...