mandag den 23. januar 2012

Krea ud, shopping ind eller hvad...!?

Da jeg startede denne blog op, så var jeg sikker på at jeg skulle vise alle mine krea projekter frem, men her på det sidste, så har det mere handlet om aaaaaaalle mine indkøb. Det er jo egentlig også okay, men ville altså gerne, at jeg snart kunne supplere mine indkøbs fremvisninger med nogle kreative indslag...

Nå, men har en del små-pakker på vej fra lovely Etsy og i dag kom en af dem - super skønne stickers i den sødseste æske. Alle 134 klistermærker er forskellige og i vidunderlige retro mønstre...




3 kommentarer:

Pia (mum22boys) sagde ...

Ej, hvor ser det godt ud - hvad måtte du gi'?

Mon ikke også sådan en æske ender med kreaprojekter ;o)3

chathoms sagde ...

Hej Pia,

Tak for din kommentar! Jeg håber virkelig også jeg finder ud af at bruge dem på en kreativ måde - det er i hvertfald ikke materialer jeg mangler for at komme i gang :-)

Jeg gav 12,99 USD for æsken, hvilket vel er omkring 75 - 80 kr. De er købt her http://www.etsy.com/shop/WonderlandRoom og hun har meget forskelligt. Servicen er i top og jeg bestilte dem d. 17. og fik dem altså d. 23. hvilket må siges at være flot, når pakken kommer fra Korea - det er ikke sidste gang jeg har købt noget her!

Charlotte

Pia (mum22boys) sagde ...

Det må jeg tjekke ud - tak ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...