mandag den 2. januar 2012

Keramik skønheder...

Manden og jeg havde begge en fridag i dag og jeg har såmænd også en i morgen - skønt! Vi brugte dagen på at købe ny computer til manden og handle i Bilka. Vi tog også en tur til Illums bolighus i Hasle... Waw, hvor elsker jeg bare det sted og hold da helt magle, hvor kan pengene hurtigt få ben at gå på, for her er bare så mange lækre ting!

Købte en af de super skønne Mano krukker med bambuslåg og en fyrfadsstage og en lille vase fra Anne Black... Blev også meget forelsket i en über lækker koralfarvet vase fra Finnsdottir - meeen måtte jo lige begrænse mig lidt...

Her er hvad jeg købte...


I morgen skal bruges til at få pakket julepynten væk (jep, det er sent - men nåede det ikke inden vi tog på ferie og så meget har jeg heller ikke fremme, at det bare skriger jul når man træder ind af døren...) Og så håber jeg at jeg kan være lidt kreativ - har nemlig fået pakke fra Ka-merika med to nye puncher, så håber snart jeg kan vise noget kreativt frem...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...